понеделник, 30 март 2015 г.

Секс скандал с Бойко Борисов

Тенисистката Сесил Каратанчева: Бях на 14, когато Борисов ме поиска в хотелската си стая! Той: Гадно е! Не ми го побира умът! „Бойко Борисов ми отправи сексуални намеци, когато бях на 14 години”, твърди Каратанчева пред вестник “Галерия”, цитирана от “България днес”.

Сесил го срещнала на демонстративен мач на кортовете на “Левски”. Тя играела с Пламен Минчев срещу Бойко Борисов и Никол Димитрова. След като нейния тандем загубил и трябвало да платят дребна сума пари, заради бас. Опитала да връчи банкнота на Бойко, но я пратил да ги остави на охраната. 

Двамата си разменили телефоните и половин час по-късно получила първия SMS. Сесил заяви, че го показала на баща си и на странични хора. Бойко Борисов отговори на обвиненията по следния начин: “Бащата на Сесил ми е приятел, беше две години директор на “Академика”, не ми го побира ума. Гадно е, не е честно просто”.

* Материалът е публикуван на 12 юли 2012 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар